Golfreizen Anders
Eenheid in communicatie.
Een nieuwe eigenaar, een nieuwe strategie.
Daan Boissevain kwam bij ons met de gedachte Golfreizen Anders over te nemen. Geweldig! Zo konden we Daan helpen met de strategie, marketing en een herkenbare, homogene identiteit neerzetten. Van brochure tot website, van t-shirt tot banner, Golfreizen Anders wordt herkent.
Multimediaal, van oorsprong.
Herkenbaarheid zit niet alleen in een logo, kleuren en lettertype. Hoe nauwkeuriger er in uitingen wordt omgegaan met huisstijl, hoe beter de herkenbaarheid is. Spatiëring, vlakverdeling, witruimtes, iconen en beeldbewerking zijn allemaal subtiele facetten die het onderbewustzijn vertellen dat we dit eerder hebben gezien. En dat is nu juist de bedoeling! Zoals de Duitsers het zo mooi het “aha-erlebnis” noemen. Het ultieme doel in marketing-communicatie.
Direct Boeken, maar toch maatwerk.
Als je anders in je naam hebt, moet je het ook anders doen.
Golfreizen Anders creëert een reis op maat, exact naar de wensen van de klant. Een beetje persoonlijkheid en klasse in deze wereld van confectie en kiloknallers. Maar de consument is inmiddels gewent aan “klik en bestel”. Niet dat men dat wil of dat het goed is voor de klant, maar het is wel lekker makkelijk. Met die uitgangspunten maakten we een website die alle informatie geeft en zelfs de klant een reis laat boeken, maar ruimte laat voor persoonlijk advies en wensen. The best of both worlds.